Слаба игра в края доведе до неприятна загуба за БК „Несебър“

Баскетболистите (до 14 г.) на „Несебър“ загубиха неприятно с 45:65 от БК „Черноморец“ /Бс/, в среща №27 от Източна елитна група, проследи екип на VHMEDIA.BG.

 

На паркета в бургаската спортна зала „Бойчо Брънзов“ зрителите видяха един изключително оспорван двубой, в който дистанцията в точките бе повече от драматична в първите 3 части. Общият резултат в тях бе в полза за възпитаниците на Стилиян Кукучев, който в тази среща представи БК „Несебър“ на треньорското кормило.

 

Несебърските състезатели водеха след края на първите 10 минути с 15:14. След още толкова времетраене удържаха крехка преднина при 31:30, а след това и при 43:42.

Но зад тези цифри се криеше и съпротивата на БК „Черноморец“, който реално не се даваше и резултатът в горепосочените части бе 15:14 в полза на БК „Несебър“, 16:16 и 12:12 т. Така на практика несебърлии имаха успех единствено в първата част.

 

Последната част от срещата бе много неприятна за БК „Несебър“, който отстъпи с 2:23, а с представянето си по никакъв начин не напомни за представянето си в изминалите30 минути от мача, когато игра като равен с равен и опитваше достойно да опонира на БК „Черноморец“.

 

Слабата стрелба и пропукванията в отбрана си бяха за сериозни забележки за подрастващата селекция от Несебър, която буквално доигра мача по задължение, след като черноморци справедливо поведоха с 20 точки разлика.

 

След срещата БК „Несебър“ заема 3-то място във временното класиране на Източна елитна група от Югоизточната зона с актив от 13 т., колкото има и „Тунджа“ /Ямбол/. „Черноморец“ /Бс/ е с 12 т., а „Берое“ /Ст.Загора/ с 9 т.

Лидер в таблицата е „Академик Бултекс“ /Пд/ с 16 т., втори е „Делфин“ /Бс/ с 15 т.

 

Следващият двубой на БК „Несебър“ е срещу „Делфин“ /Бс/ на 20-ти декември, петък. Срещата отново ще се проведе в спортна зала „Бойчо Брънзов“ /Бургас/, където несебърлии провеждат своите домакински двубои.

 

Коментарите са на публикуващите ги. Екипът на VHmedia.bg не носи отговорност за тяхното съдържание.